czwartek, 3 stycznia 2013

Sztuka czy Nauka czyli Prace Artystyczne

Hej! Masz tutaj moją (trochę nieudaną) pracę postaci... Jest to królowa... Postaram się przysłać jeszcze piosenkarkę.
                                                                                                                Pozdrawiam mimika3w1 

Tak oto jej praca a i mimiko owocnego 13-tego. 
(Marta ty lepiej tego nie czytaj bo spadniesz z krzesła XD nie ale jak chcesz to możesz)
Ps. Do czytelnikow jak bedzie okolo. 33 tys wyswietleń pokaże jak śpiewam (tutaj jak to napisałem oplułem komputer wodom XD)a wiec wyczekujcię 33 a z tekiej okazji 33 bo 13 :D
PssXD.do Marty a co z Adminem ?

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Zawsze spoko ;D

Anonimowy pisze...

eeeee... czy to pszczółka maja? eeeee.... troszeczkę ci nie wyszło.

Anonimowy pisze...

Świetny blog ! :P

Anonimowy pisze...

To wyglada jak anią troszke ci nie wyszlo
);

Anonimowy pisze...

Fajne:)

Anonimowy pisze...

Mam pytanko...Jak zepsuć komuś coś na avatarii? Mam pałkę tylko nie wiem jak jej użyć!